Prachtig mens
Als je kan loslaten heb je je handen vrij

Behandeling/coaching



Om de behandeling bij Prachtig mens, psychosociale begeleiding, coaching en behandeling te kunnen starten hebben wij van u een ingevulde en ondertekende behandelovereenkomst nodig. Alle informatie die u en Prachtig mens met elkaar uitwisselen wordt vertrouwelijk behandeld. Wij conformeren ons in de verstrekking van informatie aan derden aan de eisen die hieraan gesteld worden vanuit de wet AVG. Zie hiervoor uitgebreide informatie hierover ons Privacy beleid. Deze vindt u via een link op de contact pagina. Bereikbaarheid en beschikbaarheid Voor het maken en afzeggen van een afspraak is de praktijk telefonisch bereikbaar. Bij afwezigheid of tijdens behandelingen nemen wij de telefoon niet op en vragen wij u een whatsapp, sms of, als het echt niet anders kan, een voicemail in te spreken, onder vermelding van uw naam en telefoonnummer.. Ook kunt u ons een email bericht sturen naar kim@prachtigmens.nl met een terugbel verzoek. mocht u binnen 4 dagen geen bericht hebben dan is er ergens iets mis gegaan en verzoeken wij u nogmaals contact op te nemen. Behandeling volgens afspraak De behandelafspraken worden in overleg met u gepland. Bij de behandeling van kinderen wordt geacht dat een van de ouders, verzorgers of voogd aanwezig is tijdens de behandeling. Met u wordt de wijze en de locatie van de observatie of intake procedure afgesproken, waarna in overleg met u het plan van aanpak zal worden vastgesteld. Behandeling vindt in principe thuis of in de praktijk of een van de nevenlocaties plaats. Verhindering: Bij verhindering dient de afspraak minimaal 24 uur van tevoren worden afgezegd afmelden kan op het mobiele telefoonnummer. Dit is terug te vinden op de website. Indien u geen gehoor krijgt kunt u een boodschap inspreken op de voicemail of een sms/whatapp bericht sturen. Te laat afgezegde of niet nagekomen afspraken (ook bij ziekte) worden alsnog in rekening gebracht. U wordt zelf geacht contact op te nemen voor het maken van een nieuwe afspraak. Klachtenregeling: Wij doen ons uiterste best u kwalitatief goede zorg te bieden. Wij streven hierbij naar een goede samenwerking en een open communicatie. Mocht het voorkomen dat de behandeling niet naar uw tevredenheid of verwachtingen verloopt of heeft u een klacht, dan hopen wij dat u dit kenbaar maakt, om samen tot een oplossing te komen



 
E-mailen
Bellen
Info